Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzewez sobie duzy motocykl taka powiedzmy buse ma moc nie pali jak smok... pomimo ze ma duzy silnik wysoki moment i ciezka jest jak cholera... dlaczego bo tworcy dopracowali silnik, z litra paliwa mozesz osiagnac okreslona ilosc mocy, w tego typu zabawkach ta energia sie marnuje silnik ktory musi palic tyle jest niewydajny... lepiej zrobiliby dobrego dwusuwa mniejsza masa wieksza moc podobne spalanie, oczywiscie jesli nie jest sie idota, kazdy potrafi zamontowac wiekszy gaznik, tudziez wiekszy wtryskiwacz, chwyt naporowy powietrza podkrecic obroty, wstawic tlumik ktory bedzie powodowal mniej turbulentny przeplyw tutaj spalanie to nieporozumienie, oczywiscie moim zdaniem i mozecie sie z tym zdaniem nie zgadzac i wisi mi to prawde mowiac... mi nie podoba sie silnik reszta jest ok... sa moto diesle ktore spalaja dwa litry przy gornej mocy 100 KM agresywnej jezdzie i wysokiej masie... diesel to sprawny silnik wiec nie piszcie mi tutaj o porownywaniu dwoch roznych rzeczy, diesel to silnik cieplny? tak... dlatego uwazam ze to rozwiazanie jest skuterowe z najnizszej polki.
Odpowiedzw euro III emitowane do środowiska gazy muszą być określone także nie mogli wyprodukować silnika 2T bo jak wiemy wydziela on nieprawdopodobnie większą liczbę spalin niż 4T... Teraz 125 z silnikiem 2T produkowanym od 2008-2009 r nie znajdziesz a jeśli znajdziesz to silnik będzie "ustawiony" na emitowane spaliny a nie moc... także o tych 40 paru konikach jak w rs możemy sobie tylko pomarzyć...
Odpowiedz